Fumi and Kazu are life partners, both professionally and privately: they run the first and only law firm in Japan set up by an openly gay couple. They work hard to defend the rights of their clients. But at the same time, they have their own dilemma to deal with - to raise a family of their own in a society where their partnership has no legal recognition or protection. The film explores the universal concept of love, family, and equality with the personal stories of the characters while revealing the paradoxical, pretentious, and hypocritical modern Japan. Sincere and moving, the film asks again the question many gay people ask – what do you do when you're different from the mass?