Boy Meets Boy
Harry has been partying for 48 hours when he meets Johannes on the dance floor of a club in Berlin. With 15 hours until his flight home, Johannes offers to help him print his boarding pass. This mundane task leads to a day together wandering the city. The contrasts in their lives and values force each one to confront their own truths. Boys Meet Boys is a feature length mumblecore about the journey of a brief encounter: the mark left by a fleeting moment of joy.