The holidays get overly festive as Olaf “Gunn” Gunnunderson (Keith Jordan), an out-and-proud gay college student, crawls back into the closet to survive the holidays with his parents (hilarious performances by Derek Long & Kelly Keaton). He keeps his cool as his quirky Midwestern hale and hearty parents try to set him up with his high school sweetheart, Abby (Hallee Hirsh). But when his boyfriend, Nathan (Adamo Ruggiero), shows up at their doorstep unannounced, Gunn must put on a charade to keep the relationship a secret. With pressure mounting from all sides, will Gunn come out before the truth does?