The Love Patient
A heart broken ad exec pretends to have cancer to trick his ex-boyfriend into falling in love with him again. When the brash Paul, realizes his ex-boyfreind, the sensitive souled Brad, is dating one-time Bowflex model, Ted he comes to terms that he has lost him for good. Grasping for straws, Paul concocts an outrageous scheme to win back his sympathy - he stages his own cancer diagnosis. Things seem to be going in Paul's favor until his mother moves into his house, clears out the furniture and puts in a home-care hospital facility. Additionally, she has the rest of the family move in, most notably Paul's rich bitch sister who senses his scheme from the very start.