Longhorns
Beers, steers...and a couple of queers. The Eighties come roaring back in this risqué and sexy comedy involving a group of Texas frat-boys, a remote cabin in the Hill Country and lots of beers, that will give ''ride 'em cowboy'' a whole new meaning!