Scott is the embodiment of every terrible roommate you’ve ever had. He may have been their “friend” for years, but all attempts to communicate have failed. Scott is a cancer, and it’s time for some aggressive chemotherapy. The group has decided to take Scott on a camping trip. A trip Scott won’t be coming back from alive.