From the moment when Nikola's girlfriend Ana puts the lipstick on Nikola's lip, nothing is ever the same. But a promise still needs to be kept, Nikola and Ana get on the train to visit Ana's father Krystof. Ana notices that Nikola starts to drift away from her but not from her father. No one wants to confront or to be justified, the secrets each of them keeps to themselves are growing recklessly just like the nettles in the backyard.