Sundar
On the last day of Navaratri, Jayu sits in the house listening to the sounds that makes him restless each moment. With each beat of the dandiya music playing in distance, Jayu's urge to dress-up and play dandiya is rising to the peak but he stifles it. His heart sinks as he sees girls dolled up for the night. Everyone is heading to the ground to play dandiya. Jayu too longs to go, but he's not allowed!