The documentary Fatherhood Dreams invites people into the day-to-day lives of gay dads Scott, Steve, Randy and Drew, who are fathers through ADOPTION, CO-PARENTING and SURROGACY. We'll stay with Steve and his co-parenting partners, lesbian mothers Coreen and Wendy while they are raising two children on an isolated island. We'll hear from a surrogate mother expecting Scott's twins. And we'll visit the house of adopted child's birth family that chose Randy and Drew, a gay family, to be the parents to baby Jack.