Long time New York City gay male couple Mark and Erik want to have a baby. When they find Wen, a wiccan who lives in Maine, to be their surrogate, they embark on a wondrous journey of self discovery, joy, disappointment, grief, and joy again, with themselves, their own families, and their new family.