Ideal Home
Flamboyant TV chef Erasmus Brumble along with his director and long-term partner Paul, are happy going through life playing as hard as they work. But suddenly they have to decide whether to grow-up or continue down their well-trodden path, when Erasmus's estranged grandson, Bill, unexpectedly turns up at their door, after his father is taken away to serve time in prison.
Having another mouth to feed can always come with its strains, but the couple's fears that they are not yet cut out to be devoted parents become apparent very quickly, with their lavish social lifestyle getting in the way of their duties as responsible guardians. As unsuited as this small family may initially seem, the loving bond they eventually form is threatened to be broken when Bill's father warns he'll take him away upon his release from jail.