Appropriate Behavior
Shirin is struggling to become an ideal Persian daughter, politically correct bisexual and hip young Brooklynite. But she’s not quite anything enough. After being dumped by her girlfriend Maxine, Shirin faces an unimaginable task: trading the idyllic lesbian haven of Park Slope for a shared artist’s loft in Bushwick. Unable to let go of the memories of their excruciating highs and lows, the endearingly superficial narcissist finds herself plotting to win back her ex.