My 2 Mommies
Manu, a discreet gay guy is in a relationship with Ronnie. However, he is yet to come our to his aunt. Manu's life becomes even more complicated when his best friend Monique returns with her 7-year-old son Tristan, and reveals that he is Manu's son. Manu takes care of Tristan, and eventually becomes attached to him.
An accidental affair leads to an extraordinary story of a unique family set up where the two characters play mother to the same child.