Would-be music teacher Kasper lost his beloved mother Irene some months ago. Before she passed away she implored him to 'do something fun with Dad', but Kasper and his rather unconventional father Georg have since struggled to connect. A surprise call to the west coast of Norway offers an opportunity to revitalise their relationship. Campfires, breakdowns, old flames, a man in tights and women with tights on their head; it's not going to be a regular road trip. Outstanding writing and direction by Dahlsbakken, together with powerful performances and a great soundtrack, highlight both the humour and poignancy in finding new life and love in the shadow of sadness.