Wrestling is a love story of two men told through Iceland's national sport of 'glima' (folk wrestling), where a code of honor called 'Drengskapur' demands that the wrestlers always exhibit fairness, respect, and caring towards one another. Training partners Elnar and Denni take the code of honor one step further when they fall in love.