Let My People Go!
Everybody knows Ruben is jewish, gay, a half-finnish, half-french mailman, unworthy son, uncooperative brother, disappointing lover, shady killer and reluctant thief... Yet, ruben is incapable of knowing who he is. At the turning point in his life, with the red sea opening up before him, Ruben hesitates. Should he follow his people or his heart?