Undertow
Miguel is a handsome, young and beloved fisherman in Cabo Blanco, a small fishing village in the Northern coast of Peru, where the community has deep-rooted religious traditions. Miguel is married to the beautiful Mariela, who is 7-months pregnant with their firstborn, but Miguel harbors a scandalous secret: He is having a love affair with another man, Santiago, a painter who is ostracized by the townsfolk for being agnostic and open about his sexuality.