When hot shot, Wall Street dealmaker Jai thinks of putting some pleasure into his 48 hour business trip to Mumbai, Sahil, his young, music-producer friend, drops everything, including his reckless boyfriend Alex, to help him execute the perfect getaway. Hiking the hills and canyons of Maharashtra, amidst half-attempted conversations and sudden silences, business calls and old jokes, the friends discover there is more than just time-zones keeping them apart. Things take another turn when Alex shows up with a new male-companion at his side, throwing up old conflicts and bringing unanswered questions to the fore.