Drive Me Home
Antonio and Agostino grew up together in a small town in Sicily; they dreamt of living a different life, somewhere else. Now thirty-year-olds, they both live abroad but they lost touch years ago. When Antonio discovers that the house he grew up in, which had been empty for a long time, is about to be sold at auction, he decides to leave and reconnects with his childhood friend. But their lives have changed a lot. Old conflicts and new revelations bring them through Europe on a truck journey.