Portrait of a Lady on Fire
In 18th century France a young painter, Marianne, is commissioned to do the wedding portrait of Héloïse without her knowing. Therefore, Marianne must observe her model by day to paint her portrait at night. Day by day, the two women become closer as they share Héloïse's last moments of freedom before the impending wedding.