Set against the backdrop of a nation grappling with violent homophobic crime and offering a scathing examination of the underlying hatred for gays rampant in Caribbean societies, Bahamian Kareem Mortimer’s debut narrative feature tells the stories of three very different individuals: Lena, the conservative, deeply religious wife of a secretly gay firebrand pastor; Romeo, a handsome young black man hiding his sexuality from his loving family; and Jonny, the conflicted and creatively-blocked white artist in search of himself. Soon, their disparate worlds collide in unexpected and affecting ways.