Boulevard
Nolan Mack is married. He has a respectable job, lives in a nice house, comes home to the most understanding wife. A wife who doesn’t share his bed. This is Nolan Mack – gay and afraid to tell a single soul. His world starts to unravel when he meets Leo, a young prostitute looking for a way out. “Boulevard” was Robin Williams’ final dramatic feature film before his passing in 2014. And even though Williams isn’t a stranger to gay-themed films, “Boulevard” isn’t the flamboyant sassiness of “Birdcage” or the outrageous cross-dressing of “Mrs. Doubtfire.” It is real life.