On the Waitlist
Lee Wang practices more than others in the volleyball team, but she has never competed officially in a game. She is envious of her friend ,Yu Shao, the Ace in the team. However, after Yu Shao is absent from a game , and Lee Wang is called to replace her, their friendship starts to change.