The Finnster
Finn is an uncomplicated schoolboy until one day, coming home from school he catches his father Roelof in his moms dress. The man, Finn has looked up to his whole life, wants to become a woman. Finn, just discovering his own sexuality, is troubled by this new discovery. A struggle with feelings of shame, love and loyalty follows. Luckily Lizzy, his newfound friend, is there to help him.