Out and Around
When Jenni and Lisa first fell in love, they vowed to follow a life of adventure. However, this business manager and social worker had no idea that their promise would lead them on a year-long adventure. Their journey spanned fourteen countries through Asia, Africa, and South America in search of the people who are leading the international movement for gay, lesbian, bisexual and transgender equality.