Spa Night
Like many first generation immigrants, David Cho serves as the intermediary between his parents' insular Koreatown life in Los Angeles. When the family restaurant is forced to close, the balance of the household is threatened and tension mounts at home. In an unfamiliar twist on more familiar immigrant stories, David does not accept his parents' dreams for him to pursue an education and decides to help his family make ends meet by secretly taking a job at a Korean spa. There, David finds himself suddenly exposed to the clash between traditional Korean culture and the underground world of gay hook-ups.