Claude Pérès invited Marcel Schlutt to make love with him. They do not know each other. They do not know whether they like each other. They do not know what will happen.They meet in a flat. They are alone. For one night. For more privacy, Claude Pérès will record images and sound. There is no contract, no obligation. They remain free to say and to do whatever they want. They can stop anytime.