A Moment in the Reeds
Having moved to Paris for university, Leevi returns to his native Finland for the summer to help his estranged father renovate the family lake house so it can be sold. Tareq, a recent asylum seeker from Syria, has been hired to help with the work, and when Leevi’s father has to return to town on business, the two young men establish a connection and spend a few days discovering one another during the Finnish midsummer.