This is a coming of age comedy about three twenty year-olds living in Kentucky: Robby and his best friend since childhood, Ricky, a gorgeous transgender girl, have never dated. Lamenting the lack of eligible bachelors, Ricky considers dating a girl. In walks Francesca, a beautiful young debutante waiting for her Marine fiance to return from the war. Ricky and Francesca strike up a friendship, and maybe a little more, which forces Robby to face his true feelings for Ricky.