Rock Hudson, Dark and Handsome Stranger
This documentary sheds light on a famous actor star who performed a clandestine balancing act between his private and public lives; between the heterosexual world of an extremely manly looking screen idol and a darker side of forbidden sexuality lived by a secretly gay man.