The Lawyer
Life drifts by for gay corporate lawyer Marius, his time spent teasing friends and chasing young lovers. One day, Marius' estranged father dies. Mourning turns to love as the lawyer finds an unanticipated connection with a sex-cam worker Ali – a Syrian refugee stuck in Belgrade.