Yoav, a successful architect, has everything he's ever wanted: Dan, his lover of 15 years - a younger lawyer who adores him, and his best friend, Alma – a successful artist, who is like a mother and a sister to him. However, when Alma announces she's pregnant, it ignites Dan's desire to become a father himself. But Dan's parental urges have the opposite effect on Yoav who is haunted by long buried demons. Yoav's tight grasp on his life begins to come apart, leading him to self-destructive behavior that threatens to destroy his life with Dan, unravel his friendship with Alma, and cost him everything.