Chile, just before the elections bringing Allende to power; Jaime, a 20 year old young man , uses a knife to kill a guy with no reason. Sentenced to prison, he meets Stallion, an older and respected man who makes Jaime feel at ease. Jaime reveals his great needs for tenderness and recognition. Behind bars, Jaime learns about love and loyalty with Stallion. They build up a close relationship, but meet some trouble in jail, making Jaime face a violent power struggle inside prison.