Rome. Claudio is fifteen-year-old. Someone is writing 'J'ador' on his forehead because he smells like a little girl. It's Lauro, 18 years-old, leader of a group made of guys claiming to be fascists. Claudio wants to go to a dinner with them, but only those who belong to the group can join, and not the little girls like him. In one afternoon, Claudio has to learn to smell like a man.