A Kiss in the Snow
Teenagers can be experts at talking circles about what's really on their minds, and usually it is the weighted spaces between those words that speak volumes. In A Kiss in the Snow, Mosvold's young characters pull the common teen angst of sexual awakening and establishing oneself within a social circle into the less-familiar territory of same-sex attraction.