My Name is Baghdad
Baghdad is a 17-year-old female skater, who lives in Freguesia do O, a working-class neighborhood in the city of Sao Paulo, Brazil. Baghdad skateboards with a group of male friends and spends a lot of time with her family and with her mother's friends. Together, the women around her form a network of people who are out of the ordinary. When Baghdad meets a group of female skateboarders, her life suddenly changes.