Call It What You Want Episode 6 (Finale)
The truth is about to be revealed. As Ait and James’ relationship continues to heat up, they decide to come out into the open, regardless of the consequences. Meanwhile, Bas reveals his past trauma of being sexually assaulted. But with a lack of evidence, he dared not make any accusations. Marco accompanies him to the beach and he lets out his fits of anger by yelling at the sea. Marco tells him that whatever his future may be, he would always have friends by his side, and they would never forsake him.