1996. Three young friends, go on a camping trip to a remote forest. At the beginning, the hassles of daily life bring out their differences. Daniel feels changes in his friendship with Santiago and they kiss. They are uncomfortable and turn away from Adrian and the whole holiday project. Juli, a 20 year old girl, spots the group with desire. She starts a relationship with Santiago. Daniel who wants to talk about what happened but he refuses. Adrian learns his grandfather dies during the trip but decides to stay with his friends. Juli senses something between Santiago and Dani and confronts him exposing the truth to Adrian. Can they overcome their pre-judgments and come back to friendship?