Memories Of A Teenager
After the suicide of his best friend and the fire of a local dance called Cromanon, including recitals, illegal parties in an abandoned warehouse and high school, a year passes by in the life of Zabo who writes everything he feels and lives in his blog, 'Memories of a teenager'.