Given!
High school student Uenoyama Tatsunatsu was shocked by the singing voice of Midwinter Sato. Haruki Nakayama and Akihiko Kaji join the band as vocals in midwinter.
After joining Midwinter, they succeeded in their first live performance, and while the band 'Given' started their activities, Lixia became aware of their feelings for Midwinter and the two began dating.
On the other hand, Haruki has been secretly thinking about Akihiko for many years, but Akihiko continues to have a relationship with his cohabiting violinist, Ametsuki Murata.