Carol
A young woman in her 20s, Therese Belivet, is a clerk working in a Manhattan department store and dreaming of a more fulfilling life when she meets Carol, an alluring woman trapped in a loveless, convenient marriage. As an immediate connection sparks between them, the innocence of their first encounter dims and their connection deepens. While Carol breaks free from the confines of marriage, her husband begins to question her competence as a mother as her involvement with Therese and close relationship with her best friend Abby come to light.