Siberia and Him
Two men fall in love in a run-down town of Siberia, Russia. Sasha is involved with Dima in a secret relationship, which creates a secret tension between the two characters in their small town. When Sasha fails to contact his grandmother in a far-away village, Dima accompanies him on a days-long trek to see to Sasha's grandmother's well-being.