All Together
Living up to its title, All Together is a story about director Marco Simon Puccioni's 'super family': he and his partner, of course, but also the two American women who provided the eggs and the womb from which their two children emerged. Filmed across four years, the adults provide an enlightening view of civil unions complete with scenes of rallies and rituals. But All Together is at its best when the two children get to talk about having two 'rainbow fathers' and what that mean to them.