Baby Sister
Wen and Han are a lesbian couple. Han passed away and left her daughter Plummy with Wen. However, they are not legally related, and Han’s parents want to get the custody of Plummy. Han’s brother loves Plummy very much and faces an enormous struggle. He is hugely painful to tear Wen and Plummy apart.