'Number 1' is a music comedy that follows the story of a redundant white-collar worker. After many failed interviews, Chee-beng finally manages to secure a job as an assistant general manager at Number 1, a drag club. Chee-beng is forced to stand in as a cross dresser and surprisingly, he turns out to be so good that he eventually becomes the biggest star on the drag scene.