The Ground Beneath My Feet
Still under her 30s, Lola controls her personal life with the same ruthless efficiency she uses to optimize profits in her job as a high-powered business consultant. No one knows about her older sister, Conny or her family's history with mental illness. But when a tragic event forces Conny back into Lola's life and her secrets begin to unravel, Lola's grip on reality seems to slips away.