The St Sebastian Academy is an all-male school where homosexuality is the norm. It pulsates of eroticism and power games that the strict Schoolmaster orchestrates. In his secret relationship with pupil Charles, he’s developed the Schoolmaster Games, an extended play where Charles makes mischief and the Schoolmaster punishes.