Mew and Tong are childhood neighbors who become good friends after Tong protects Mew from a gang of bullies. However, tragedy strikes when Tong's sister goes missing on a jungle trip and soon enough, Tong's grief-stricken family moves away, separating the two young boys. Years later and now in their late teens, Tong and Mew are reunited in Siam Square, a trendy teenage hangout in Bangkok where Mew often performs with a popular boy band. Rekindling their affections after all these years, the two must decide if their feelings for one another are as friends, or something more. A groundbreaking teenage love story, 'Love of Siam' is a moving gay romance from Thailand.
☆ As one of the most successful Thai movies in Taiwan, Love of Siam is all set to make a bang of a return for its 15th anniversary!