Love Wars
Two stormtroopers who live a peculiar love story in the Death Star. By means of the ‘Star Wars’ universe, ‘Love Wars’ is a criticism (with a humorous tone) of current social topics, such as the 2011 Spanish Revolution or homosexuality.