Summer
The summer is sultry in a village where everyday life is dominated by the humming power plant. Sixteen-year-old Anne and her friends pass time, day after day, by biking through roads that lead nowhere. Until a stranger enters town. She is Lena, a beautiful girl from the city who rides in on a motorbike, as if she is ready to take someone out of this monotonous village. The enigma of Lena intrigues Anne, and quickly she falls for the girl in black leather. But this is a village where everything stays the same. To make a change, Anne will have to find the courage to challenge everyone. This summer, Anne awakens and her life begins.